FAN Courier
Tu ești acasă, noi suntem pe drum
FAN își păstrează promisiunea și în timpul pandemiei
Înainte de prima ordonanță militară, pe 17 martie, lucram la campania de imagine FAN Courier, on schedule, fără să ne gândim că în doar câteva ore o vom lua de la zero și vom pune pe picioare o cu totul altă campanie în doar 8 zile. Noul context global generat de pandemie ne-a provocat să venim cu o soluție de comunicare rapidă, cu resursele pe care le mai aveam la îndemână, într-un ping pong de idei din fața calculatoarelor instalate în sufragerii.
Noua campanie FAN Courier transmite un mesaj pe cât de simplu, pe atât de important într-o perioadă atât de incertă: Nu ne oprim. Pare de la sine înțeles, însă noua stare de fapt cerea ca liderul în curierat să-i încurajeze pe toți să rămână acasă, pentru că livrările importante urmau să continue ca de obicei.
Nu ne doream o simplă campanie de informare cu privire la noile măsuri de siguranță implementate atât pentru protecția clienților, cât și pentru protecția angajaților, ci ne doream să contribuim la conversația despre pandemie cu puțin optimism, atât de necesar pentru a merge mai departe, cu mintea limpede, responsabilitate și hotărâre.
Ne-am întrebat și noi, ca toate agențiile în această perioadă: Ce poate comunica un brand într-un astfel de moment, fără să sune mercantil sau oportunist? Noi am ales să arătăm că, acum când totul a încetinit, FAN nu se oprește. Fără afirmații overpromising sau autoglorificare.
Campania își propune să recunoască rolul important al curierilor, mai ales acum. Dar nu doar al celor din echipa FAN, ci al tuturor curierilor care continuă să livreze, ajutându-ne pe noi ceilalți să ieșim cât mai rar din casă. Salutăm toți curierii, indiferent ce uniformă ar purta.
Înarmați cu toate măsurile de precauție: mănuși, măști și dezinfectanți, curierii FAN își continuă traseul zilnic, fără prea mari schimbări. Câțiva dintre ei au fost invitați să ne spună, în câteva clipuri scurte, cum arată programul și traseul lor zilele astea. Echipa de filmare: chiar curierii.
Această campanie creată în condiții cu totul speciale, pe uncharted territory, nu este doar despre industria de curierat. Am vrut ca mesajul FAN să rezoneze și cu promisiunea noastră colectivă: nu ne oprim. Un mesaj pentru noi toți. Pentru că cea mai bună reacție pe care putem să o avem este să fim mai buni, mai prezenți și mai aproape unii de alții.