PIATRAONLINE
Antrenează designerul din tine
Maraton de inspirație de Black Friday
Într-o campanie de Black Friday, reducerile ar trebui să vorbească de la sine, nu? Până la un punct. Nu poți comanda piatră naturală așa cum comanzi o pereche de pantofi, e nevoie de mai multă cercetare și planificare. Te documentezi despre compoziția și rezistența materialelor, proporții și măsurători, tendințe și principii de design. Câte tab-uri deschise, atâtea idei.
Pornind de la acest insight, am creat o campanie prin care comunicăm faptul că pentru un Black Friday la piatră naturală trebuie să te “antrenezi” înainte, ca să știi exact ce vrei când se dă startul reducerilor.
Conceptul campaniei a plecat de la ideea de maraton de inspirație, pentru că e vorba de perioada de “încălzire” înainte de Black Friday, dar și de perioada reducerilor, care durează doar 24 de ore.
Cu ajutorul celor doi creatori de conținut, Ana Morodan și Cosmin Tudoran, care au deveni instructori și ne-au arătat cum se antrenează ad litteram, am ilustrat cu umor mesajul campaniei, "Antrenează designerul din tine!”. Am mizat tocmai pe acest contrast între stilul aristocratic al contesei reducerilor și antrenamentul fizic, dar și pe skill-urile de improvizație ale lui Cosmin și pe pasiunea lui pentru lucrurile rafinate, pentru a crea o serie de pastile video light și funny.
Campania Antrenează designerul din tine susține poziționarea brandului PIATRAONLINE ca educator al pieței. Într-un singur showroom, ai atât sute de piatră din toate colțurile lumii, cât și consilieri gata să te ghideze în toți pașii renovării. Nu e vorba doar de prețuri bune, ci de resurse complete pentru realizarea unui proiect de la A la Z.