Mathaus | MARKS

MENU

Mathaus

Marks semnează identitatea MATHAUS, divizia de retail a brandului Arabesque

Compania românească Arabesque a inaugurat, pe 9 martie, la Iaşi, primul magazin sub noul brand MatHaus, dedicat clienţilor persoane fizice.

Dar povestea MATHAUS a început la sfârșitul anului trecut cu un task clar: să dezvoltăm identitatea locului în care găsești materialele și uneltele de care ai nevoie atunci când te apuci de treabă. Fără poezie, fără promisiuni pretențioase. Cu cifre și soluții simple.

Cine e MATHAUS?

E specialistul care știe să-ți răspundă la întrebări, fie că vrei să-ți renovezi bucătăria sau ai nevoie de materialele potrivite pentru proiectele clienților tăi.

Nu te va ajuta să-ți alegi perdele, flori și tablouri, pentru că aici te descurci singur. În schimb, știe ce să-ți recomande dacă vrei să construiești o casă de la A la Z, în orice stadiu te-ai afla.

“Poziționarea MATHAUS vorbește despre românii puși pe treabă. Ne-am născut poeți, dar nu și constructori, iar dacă vrei să construiești de ce să te pierzi printre flori, tablouri și ceainice. MATHAUS este magazinul celor care renovează, se mută în prima casă sau urmează să ridice pentru prima oară pereții ce vor păstra toate amintirile familiei. Ne place să simplificăm: asa că exercițiul de branding pe care vi-l propunem este un act de curaj. Arătăm că o comunicare eficientă nu are nevoie de o forțare a creativității și nici de metaforele cu care ne-am obișnuit în publicitatea românească pe această categorie.” Demis Ghindeanu, Senior Planner @Marks.

Numele brandului este o construcție intuitivă de inspirație neamțească care înseamnă “Casa materialelor”, pentru că magazinul reunește peste 25.000 de produse, de la materiale de construcţii şi finisaje, la instalaţii sanitare, electrice si termice, gresie, faianţă, parchet, scule şi unelte de calitate, în stocuri aproape nelimitate.

Am ales un nume cu o rezonanță masculină, puternică care să pună în valoare misiunea noului brand, aceea de a-i ajuta pe oameni să se mobilieze și să-și pună planurile în aplicare.

Logoul este o construcție care exprimă precizie tehnică și stabilitate, folosind cel mai vizibil mix de culori și delimitând vizual cele două segmente ale cuvântului compus.

“După mai bine de 20 de ani de experiență în domeniu, milioane de proiecte dezvoltate cu succes și alte milioane de materiale și unelte testate, Arabesque lanseaza  MATHAUS, creat special “pentru oameni puși pe treabă“. Magazinul oferă soluții concrete, dar, mai important, consultanță specializată, atât profesioniștilor, cât și celor care nu știu diferența dintre șaibă și șurub.” Marinela Bujor, Director Marketing Arabesque.

Credem că există un început pentru toate. Mai ales pentru proiectele pe care le tot amâni.

Campania integrată de lansare a noului brand include TVC, radio, OOH și social media și este gândită ca un îndemn la acțiune.

Renovează, construiește, repară, găurește, șlefuiește, vopsește, tunde, înșurubează. Oricât de lungă ar fi lista, cu MATHAUS mergi la sigur, pentru că aici ai de unde alege.

Spotul de deschidere surprinde spiritul oamenilor puși pe treabă. Melodia construită din sunetele unei zile obișnuite pe șantier este imnul celor care și-au propus ceva și nu se lasă până nu duc ideea la bun sfârșit. Atunci când ai la îndemâna tot ce-ți trebuie, ai și energie pentru a-ți transforma proiectele în realitate.

MatHaus este primul magazin sub noul brand şi al 20-lea din reţeaua de centre comerciale şi depozite din România dezvoltată de Arabesque. Magazinul are o suprafaţă de 9.000 de metri pătraţi în magazin şi 14.000 de metri pătraţi de platformă exterioară, în urma unei investiții de aproximativ 10 milioane de euro care a generat peste 100 de noi locuri de muncă.

Fondată în Galați, in 1994, de catre omul de afaceri Cezar Rapotan, Arabesque este una dintre puţinele companii româneşti care şi-a extins afacerile şi peste graniţe, dezvoltând centre comerciale în Ucraina, Bulgaria şi Republica Moldova.

  • branding-2017
  • outdoor
  • print-design