Marks: De retinut in 2014 – Clientii care nu platesc la timp nu ne merita | MARKS

MENU

Iulian-Padurariu-copy-2

Marks: De retinut in 2014 – Clientii care nu platesc la timp nu ne merita

Articole

Interviu dat pentru IQads în 24 ianuarie 2014.

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre agentia Marks Romania povesteste in continuare Iulian Padurariu (Consultant Marketing Asociat).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Anul 2013 a fost al treilea an in formula actuala a agentiei Marks si totodata cel mai bun an de pana acum. Cresterea cifrei de afaceri cu aproape 200% poate suna destul de bombastic, insa e oarecum normala pentru un startup.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Marks a continuat sa fie in primul rand un furnizor de marketing strategic, inainte de serviciile clasice de advertising. Dragi clienti potentiali, daca marketingul nu va functioneaza cum trebuie, advertisingul n-are nici o sansa sa va scoata din mizerie. Pe langa diverse framework-uri de inovatie pe care le oferim clientilor nostri, am continuat pionieratul in ce priveste tehnicile de gamificare pentru a crea si a gestiona comunitati loiale in jurul brandurilor pentru care lucram.

Care sunt clientii agentiei in acest moment? Care sunt clienti castigati in 2013?
Clientii deja traditionali sunt FAN Courier, Regina Maria, UniCredit Tiriac Bank, Groupama Asigurari, GrayTools din Canada, iar din 2013 am inceput a lucra pentru Dobrogea Grup si DentEstet.

Care sunt coordonatorii departamentelor din agentie in 2014?
Creatia este in grija lui Silviu Padurariu, Client Service-ul are un nou director, anume Andreea Dirzeanu, iar zona digitala va fi coordonata mai departe ca un spin-off de catre Alexandru Eftinoiu.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013?
Digitalul a avut cea mai mare infuzie de oameni noi in 2013, unde am oferit chiar si burse pentru studentii dornici sa invete iOS sau tehnici actuale de programare. Avem specialisti in Foundation, ember.js sau node.js pozitii arareori intalnite intr-o agentie clasica de advertising.

Cat a afectat cifra de afaceri a agentiei Ordonanța de Urgență din 12 aprilie, care a modificat Legea Audiovizualului?
Deloc. Solutii se gasesc, atata vreme cat obiectivul comun al agentiei si clientului este o comunicare profesionista.

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an?
Toate.

Ce invataminte din 2013 va vor ajuta in 2014?
Clientii care nu platesc la timp, nu ne merita. La coafor mergi si platesti pe loc, iar serviciile noastre sunt putin mai valoroase decat un șamponat. Am renuntat la un client pe tema asta, iar in 2014 vom fi mai atenti sa fim perceputi ca atare.

Cu ce asteptari incepeti noul an?
As vrea sa scapam de Ponta. Pe langa nenorocirile din viata sociala a Romaniei in care copiii sunt mancati de caini si studentii mor de frig, mediul de afaceri este extrem de neprietenos, fiscalitatea este un dezastru, noi ca si startup am primit in acesti trei ani de activitate aproximativ 60 de popriri pe conturile firmelor, uneori si pentru sume penibile de 100 ron. Cel mai bun prieten al directorului nostru financiar e postasul care aduce plicurile de la ANAF: “Dom’le, dar astia nu va lasa deloc in pace…”

 
Articol preluat din padurariu.ro.

Leave your comment

Your Name:
Your E-mail:
Your Comment: