Iulian Padurariu vrea sa scoata Eugenia din insolventa | MARKS

MENU

563662_10151649242447041_1518806926_n

Iulian Padurariu vrea sa scoata Eugenia din insolventa

Articole

Interviu publicat in aplayers, de Iulian Toma.

Estimat de surse din piata la o valoare cuprinsa  intre 30.000 de euro si 50.000 de euro, Iulian Padurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania, a semnat un contract de colaborare cu Dobrogea Grup din Constanta. 

Dincolo de valoarea serviciilor de consultanta oferite, omul de marketing vrea sa scoata din pocesul de insolventa a companiei o parte  din cele mai cunoscute marci locale in categoria de faina si produse de panificatie: biscuitii Eugenia si Digesta, faina Dobrogea; painea Neptun si Bonpana.

Colaborarea face parte din eforturile de reorganizare ale companiei Dobrogea Grup care, in contextul dificultatilor economice si a evaziunii fiscale din domeniu, se afla in faza de definitivare a planului de reorganizare din procedura de insolventa generala. Compania a inregistrat in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 55 milioane de Euro.

Potrivit reprezentantilor de comunicare, prima etapa a proiectului consta in definirea strategiei de marketing pe termen scurt, si este urmata de o etapa mai complexa de dezvoltare a afacerii pe termen lung.

” In ultimii ani, contextul competitional pe piata fainurilor si a produselor de panificatie a avut o evolutie extrem de agresiva, ceea ce a creat unele disfunctionalitati producatorilor traditionali din Romania” este de parere Iulian Padurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania. „Pe termen scurt, celebra faina cu trei zerouri de la Dobrogea trebuie sa ajunga din nou in toate bucatariile, iar copiii nostri trebuie sa se bucure de Eugenia asa cum ne bucuram noi in copilarie. Pe termen lung, Dobrogea trebuie sa aduca inovatie intr-o industrie ce aparent e mult prea apasata de povara preturilor din ce in ce mai mici”,

” Am gasit de cuviinta in aceasta etapa sa incheiem un contract de colaborare cu profesionisti de inalta tinuta in vederea fundamentarii unei stategii de marketing pe termen mediu si lung”, a declarat Dr. Ing. Fotini Teodorescu, administrator la S.C. Dobrogea Grup S.A.

Dobrogea Grup (dobrogeagrup.ro) este o companie privata cu capital 100% romanesc. De peste 50 de ani, compania este unul din cei mai importanti producatori din domeniul morarit-panificatie din Romania, si este detinatoarea a numeroase premii nationale si internationale. Compania ofera clientilor si consumatorilor sai peste 300 de produse din 5 domenii de activitate: morarit, panificatie-patiserie, produse congelate, cereale mic dejun si biscuiti.

Articol preluat din padurariu.ro.

Leave your comment

Your Name:
Your E-mail:
Your Comment: